Beoordeel ook!

Beoordeling

Rapportcijfer: 5

Beoordelingen: 15
Werkplek
Sfeer en cultuur
Groei en ontwikkeling
Waardering
Salaris en extra’s
Werk en privé
Rituals: The first brand in the world to combine Home & Body cosmetics. Inspiring products for the care of your body and home. Rituals turns everyday events into something special.
Happiness can be found in the smallest of things: it begins with feeling good about yourself, savouring the intensity of ordinary things. It is our passion to transform everyday routines into more meaningful rituals.
Just by taking the time to enjoy a warm bath, a cup of tea or relaxing massage: special becomes truly special again.
Rituals is designed for discerning customers who have high standards when it comes to personal care, as well as caring for others and the environment. Not surprisingly, these are exactly the same standards we insist on for our products and service. Rituals is meant for everyone who wishes to enjoy the small pleasures of life.
Specialismen

Home & Body cosmetics

Heeft dit bedrijf nog geen (goede) Nederlandse bedrijfsomschrijving en werk jij bij dit bedrijf? Mail dan een goede beschrijving naar info@rateyourcompany.nl.

Lees verder
Rituals scoort gemiddeld een
4.5 op de 10. Dit is het gemiddelde cijfer uit 15 werknemers beoordelingen

Beoordeel ookWat werknemers zeggen


5 Reviews gesorteerd op:LikesBeoordelingDatum
Anoniem
Review gegeven op 25 april 2018 00 Reageer
Rituals is een mooi merk om voor te werken en de filosofie is duidelijk. Echter is de werkdruk TE hoog. Onrealistische targets worden gesteld en ook worden werknemers dagelijks getraind/gepushed om hun persoonlijke targets op te krikken. Vaak staat er een (assistent) storemanager in je nek te hijgen. Intern is Rituals vrij gesloten als het gaat om het milieu. Ze draaien om vragen heen als het gaat om waar ingrediënten echt vandaan komen en hoe producten zijn gemaakt. Qua verpakkingsmateriaal kan het bedrijf ook nog veel leren (het is normaal dat producten 4 tot 5 keer verpakt zitten). Ook de manier waarop met het personeel wordt omgegaan is voor mij een reden geweest om te stoppen. Ja gratis samples mee krijgen is erg leuk maar onduidelijke communicatie, werknemers vanuit het niets niet meer inplannen en verwachten dat men een applausje geeft als andere werknemer een hoog bonbedrag heeft weten binnen te slepen vind ik belachelijk.Lees meer
Anoniem Belgie
Review gegeven op 4 april 2018 10 Reageer
Sorry maar rituals wordt voorgedaan als 1 van de beste firma’s om voor te werken . Maar dit is het niet , we hebben nu in 6 maanden tijd al compleet nieuwe teams zien passeren en al maar niet om te zwijgen van de slechte uurroosters in de week sta je met teveel en in de weekends en vakanties met te weinig en zo willen ze hun winst optimaal benutten . Lonen die nooit kloppen , loonfiches die op zich laten wachten , contracten kwijt spelen . Ze foefelen veel daaronder wat heel spijtig is want wij pushen wel steeds de cijfers steeds hoger en zorgen er voor dat ze elke dag nieuwe winkels kunnen openen. Ze denken precies dat je achterlijk bent en niets beseft . Dit moet echt stoppen . Nu buiten personeelskorting moet je niet teveel verwachten van hun mooie beloftes , op social media kunnen ze bloggers ect... mooie pakketten geven om het te promoten maar eigen personeel die het dag dagelijks moet verkopen krijgt soms met veel geluk eens 1 productje waar we dankbaar voor zijn maar dan moet je de schijn niet groot voordoen ook . Van opleiding mag je juist de basic training doen maar nu van de nieuwe skincare mochten er maar 3 met de meeste uren gaan , hoe kun je dan verwachten dat iedereen de producten even goed zal kunnen promoten ? Onze winkel ligt aan de kust en parking is betalend elk weekend en vakanties soms vind je mag parking op een half uur van de winkel en dan krijg je als opmerking je moet maar zoeken naar een gratis parking en met de fiets komen van daar maar pardon bij ons ligt dat op 40 min van het werk en dan moet je nog met de tram en fietsen tot je er bent maar doe dit eens in het slechte weer of in winterse temperaturen het is toch maar een kleintje om parkeerplaatsen te voorzien of te helpen betalen in de parkeerkaarten want ten slotte zijn het wel wij die verwacht worden om er iedere keer opnieuw op tijd te staan zonder frustraties. Rituals heeft topverzorgingsproducten maar voor het personeel heeft het nog heel veel te leren. In plaats van je op te bouwen en vooruit te helpen vinden ze het leuk van je af te breken . En als je de beslissing neemt om eindelijk weg te gaan ben je plots de slechte . Ze hebben de lonen in vergelijk met vorig jaar ook een paar honderd euro per maand omlaag gedaan , omdat ze er zelf meer voordeel zouden hebben. Echt spijtig , mocht rituals eens voor hun personeel zorgen zou dit al veel aangenamer zijn . Ik raad na persoonlijke ervaring niemand aan om te starten , er zijn zoveel meer bedrijven die wel kijken naar het personeel en een veel persoonlijkere aanpak hebben .Lees meer
Merel
Review gegeven op 29 maart 2018 00 Reageer
Heel fijn bedrijf om voor te werken, goede werksfeer, en veel doorgroei mogelijkheden.
Anoniem
Review gegeven op 29 maart 2018 00 Reageer
Met heel veel liefde werk ik nu bijna 4 jaar voor Rituals! Ik ben oprecht gaan houden van het merk en van de mensen waarmee ik werk. Als shopmanager vorm je je eigen team waarmee je werkt. Met dat team zorg je dat doelen worden behaald met de juiste ondersteuning en coaching en niet te vergeten heel veel Fun!
Een job waarbij je zoveel service mag geven en elke dag mensen blij mag maken met jezelf te zijn en een waanzinnig product is voor mij het mooiste wat er is
Lees meer
Toon ook de 10 oude beoordelingen