Beoordeel ook!

Loyalty Management Netherlands B.V. (Air Miles)

Beoordeling

Rapportcijfer: 9

Beoordelingen: 7
Werkplek
Sfeer en cultuur
Groei en ontwikkeling
Waardering
Salaris en extra’s
Werk en privé
Air Miles organisatie

Een revolutionair spaarprogramma
Het van oorsprong Engelse Air Miles is in 1994 in Nederland van start gegaan. Het slimme, langlopende spaar- en loyaliteitsprogramma, geëxploiteerd door Loyalty Management Netherlands B.V., werd in spaardersland Nederland goed ontvangen. Het doel van Loyalty Management Netherlands B.V. is om met Air Miles klantentrouw bij de deelnemende bedrijven te bevorderen.

Een blijvend succes
Het Air Miles concept was direct een groot succes bij zowel spaarders als deelnemende bedrijven. En nog steeds is Air Miles het grootste spaarprogramma van Nederland. Na de explosieve start in de jaren negentig, groeit het aantal spaarders nog steeds. Inmiddels telt Air Miles in Nederland ruim 3,3 miljoen spaarders, dat is maar liefst 46% van alle huishoudens.

Sparen en genieten
Sinds een aantal jaren ligt het accent op Air Miles inwisselen voor korting en cadeaus. De eigenaren van het Air Miles programma in Nederland - Albert Heijn, Etos, Gall & Gall, Shell, Praxis en V&D - zetten zich continu in om het spaar- en inwisselaanbod te verbreden en actueel te houden.

Heeft dit bedrijf nog geen (goede) Nederlandse bedrijfsomschrijving en werk jij bij dit bedrijf? Mail dan een goede beschrijving naar info@rateyourcompany.nl.

Lees verder
Loyalty Management Netherlands B.V. (Air Miles) scoort gemiddeld een
9 op de 10. Dit is het gemiddelde cijfer uit 7 werknemers beoordelingen

Beoordeel ookWat werknemers zeggen


7 Reviews gesorteerd op:LikesBeoordelingDatum